اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 تير 1394 / کد مطلب: 10047 / نظرات: 0


معاون برنامه ریزی فرماندار: کاهش ۲۵ درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته


اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محله های هدف شهر سبزوار در سال جاری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار ، معاون برنامه ریزی فرماندار سبزوار در این جلسه اظهار داشت: اقدامات این کار در سه ماهه آخر سال گذشته آغاز و جلسات این ستاد به طور منظم برگزار گردید.
 دکترحسن پارسی پور با بیان اینکه ۳۵ دستگاه اجرایی به صورت مستقیم در این طرح شرکت دارند، افزود: وضعیت ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محله های هدف در سطح شهر سبزوار بسیار خوب است و کمیته های ۵ گانه این طرح شکل گرفته اند.
وی با اشاره به اینکه عدم وجود بانک اطلاعاتی جامع، مستقل بودن دستگاه ها و… از جمله موانع موجود در پیشبردن کار است، بیان داشت: برخی مباحث در چارچوب تئوریک راحت است ولی زمانی که به مدیریت یکپارچه شهری ورود پیدا میکنیم کار سخت می شود
این مسئول با بیان اینکه اجرای این طرح در سال ۹۳ بازنگری گردید، عنوان کرد: بازآفرینی محلات، احیای ارزش های اقتصادی و اجتماعی در راستای توانمندی منطقه است.
معاون فرماندار سبزوار تصریح کرد: متاسفانه اعتبارات شهرستان نسبت به  سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته که البته منابع اعتباری متعددی برای تامین آن در دسترس است.
پارسی پور با بیان اینکه ما نیز منتظریم تا اعتبارات ماده ۸۰ توزیع شود، خاطر نشان کرد: توزیع این اعتبارات می بایست از سوی دولت به زیرمجموعه های مرتبط ابلاغ شود.
وی با اشاره به اینکه ادارات مرتبط در این مهم می بایست برنامه های شفاف به دبیرخانه ستاد ارسال کنند، گفت: با تلاش و همت همه مسئولین امر در کنار یکدیگر شاهد محله هایی در خور و شان دیار سربداران خواهیم بود.
معاون فرماندار در انتها با درخواست از رسانه ها در اطلاع رسانی شفاف و نقد منصفانه از این موضوع، بیان کرد: خبرنگاران حلقه ارتباطی بین ستاد شهرستان و مردم در منطقه می باشند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.