اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 تير 1394 / کد مطلب: 10033 / نظرات: 0

مدیر کمیته امداد امام خمینی«ره» سبزوار


437 یتیم در سبزوار تحت حمایت دو هزار و 585 حامی قرار دارند


437 یتیم در سبزوار تحت حمایت دو هزار و 585 حامی قرار دارند سبزوارپیام - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: 437 یتیم زیر 18سال در این شهرستان تحت حمایت دو هزار و 585 حامی قرار دارند.

به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، سید حسین کرابی افزود: هم اکنون 443 یتیم زیر پوشش این نهاد می باشند که شش نفر آنان در انتظار حامی هستند.

وی طرح 'اکرام ایتام' را پذیرش فرزند معنوی توسط افراد خیر ذکر کرد و گفت: در این طرح هر حامی می تواند حمایت از یک یا چند یتیم زیر 18 سال را بر عهده بگیرد و هر ماه مبلغ 300 هزار ریال به حساب وی واریز کند.

وی طرح 'محسنین' را نیز کمک به فرزندان زیر 18 سال خانواده هایی که سرپرستان آنها بیمار بوده و توانایی کار ندارند و یا بد سرپرست هستند دانست و افزود: در این طرح نیز خیرین ماهیانه 300 هزار ریال به این خانواده ها کمک می کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 200 نفر در این شهرستان زیرپوشش طرح محسنین هستند اظهار کرد: در این طرح 315 حامی و خیر حمایت از 170 نفر را بر عهده دارند و بقیه فاقد حامی می باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار جذب مشارکت های مردمی و حامی برای ایتام را یکی از برنامه های این نهاد به مناسبت هفته اکرام در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: چند پایگاه در این شهرستان در این زمینه فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اطعام ایتام به مدت دو شب در ایام مبارک رمضان افزود: همچنین 160 سبد کالا به ارزش هر سبد 500 هزار ریال برای ایتام زیرپوشش این نهاد درحال توزیع است.

هم اکنون 10 هزار و 800 خانوار با جمعیت حدود 20 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار هستند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.