اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 تير 1394 / کد مطلب: 10010 / نظرات: 0


اجرای طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در سبزوار


معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی سبزوار در آستانه حلول ماه مبارک رمضان از اجرای طرح ضیافت ویژه این ماه در شهرستان خبر داد.
مهندس منصور برغمدی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نظارت بر بازار طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان اجرایی شد که کالاها با 5 تا 20 درصد تخفیف عرضه می شود.
وی در ادامه گفت : امروزه سياست هاي متعادل سازي اقتصاد، توليد و تجارت در تمامي كشور ها و نظام هاي اقتصادي دنبال مي شود و دولت ها در بعضي مواقع براي جلوگيري از نوسان متغيير هاي اصلي اقدام به دخالت در بازار و اجراي سياست هاي تنظيمي مي كنند لذا از جمله اين سياست ها به سياست هاي قيمت گذاري اشاره كرد و با تأکید بر تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان افزود: نیاز مصرفی مردم و نظارت بر نحوه توزیع باید در اولویت باشد تا مردم مایحتاج خود را در اسرع وقت و با قیمت مناسب تهیه کنند.
وی با تاکید بر اینکه نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس بازار از وظایف اصلی این ستاد تنظیم بازار است، اظهار داشت: اقلام مصرفی و ضروری مردم به قیمت دولتی و تعاونی از طریق عاملین معرفی شده توزیع می شود تا همه شهروندان امکان تأمین مایحتاج مورد نیاز را داشته باشند.
اداره صنعت، معدن و تجارت با نظارت بر اصناف موجب می شود تخلفی صورت نگیرد و اجناس به قیمت مصوب شده به مردم ارائه گردد تا شهروندان در تامین اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان، از نظر کمی و کیفی مشکل خاصی نداشته باشند.
وی در ادامه افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت با معرفی عاملین توزیع گوشت، مرغ و برنج به مدیریت جهاد کشاورزی، همکاری لازم را نموده است تا اقلام مصرفی در اسرع وقت در اختیار مردم قرار گیرند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.