اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 تير 1394 / کد مطلب: 10001 / نظرات: 0


کنارگذر شهر نقاب جوین 40 درصد پیشرفت فیزیکی طی سه سال


سبزوارپیام - رییس شورای اسلامی شهر نقاب جوین گفت: به رغم گذشت سه سال از آغاز عملیات اجرایی کنارگذر این شهر پیشرفت فیزیکی آن حدود 40 درصد می باشد و هنوز زیرسازی آن تمام نشده است.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، محمد محمدی علت کندی پیشرفت این پروژه را کمبود اعتبار دانست و افزود: برای اجرای آن تاکنون حدود 9 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه کنارگذر شهر نقاب از مهمترین مطالبات مردم جوین است اظهار کرد: برای اتمام آن حدود 50 میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه قرار بود یکهزار و 300 تن قیر رایگان توسط اداره راه و شهرسازی تحویل شود که این امر هنوز محقق نشده است.

وی با اشاره به قرارداد پیمانکار با شهرداری نقاب برای اجرای این پروژه گفت: سه ماه است که قرارداد بسته شده ولی پیمانکار کاری انجام نداده است.

رییس شورای اسلامی شهر نقاب جوین طول کنارگذر شهر نقاب را هفت کیلومتر عنوان کرد و افزود: نبود کنارگذر در شهر نقاب و تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین از داخل این شهر موجب وقوع حوادث و تصادفات ناگوار متعدد شده است.

محمدی ادامه داد: تردد خودروهای سنگین از داخل شهر نقاب سبب شده است به آسفالت و زیرسازی و ابنیه فنی خیابانها و معابر عمومی این شهر آسیب وارد شود.

جوین از بخش های پیشین شهرستان سبزوار بود که در سال 1387 به شهرستان ارتقا یافت و هم اکنون دارای دو بخش، چهار دهستان و 51 روستا می باشد.

این شهرستان با مرکزیت شهر نقاب با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در 320 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.