گفتگو سبزوار پيام


گفتگو / تاریخ: 6 تير 1393 / کد مطلب: 8900 / نظرات: 0


پدر یک شهید: شهدا به عهد خود در دفاع از ارزشها، وفا کردند حال نوبت جوانان امروزی است


پدر یک شهید: شهدا به عهد خود در دفاع از ارزشها وفا کردند حال نوبت جوانان امروزی است سبزوارپیام – پدر یک شهید در سبزوار گفت : شهدای عزیزمان به عهد خویش در دفاع از ارزشهای اسلامی ،انقلاب و میهن وفا کردند حال نوبت جوانان امروزی است که پس از شهدا به عهد خود وفا کنند.

پدر شهید مجید اردکانی امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : شهدا همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و جان عزیز خود را فدای اسلام و میهن کردند، پاسخ جوانان به خون شهیدان ادامه دادن راه آنان است .

محمود اردکانی گفت : جوانان امروز بایستی با تاسی از شهدا در دفاع از وطن و ارزشهای اسلامی ثابت قدم باشند و نگذارند دشمن حتی فکر دستیابی به ایران و جوانانش را در سر بپروراند.

پدر شهید اردکانی در خصوص فرزندشهیدش اظهار کرد : مجید پسری مهربان و خوش اخلاق بود و به نمازش اهمیت می داد و به دیگران هم توصیه می کرد نماز را اول وقت بجا آورند .

وی با بیان اینکه مجید در وصیتنامه اش هم سفارش به شرکت در نماز جماعت و نماز جمعه کرده است ، افزود : در بخشی از وصیتنامه اش آمده هر کاری که می کنید برای رضای خدا باشد ، در نماز جماعت و نمازجمعه شرکت کنید و همیشه متحد باشید.

وی احترام به پدر و مادر را از خصوصیات بارز شهید مجید اردکانی دانست و گفت : همیشه از من و مادرش دلجویی می کرد و سعی می کرد هیچوقت از او ناراحت نشویم.

وی با بیان اینکه مجید دو خواهر و یک برادر دارد ، گفت : به دلیل اینکه من راننده بودم به دلیل شغلم کمتر در خانه حضور داشتم مجید با آنکه سن زیادی نداشت ولی با ما و برادر و خواهرهایش بسیار مهربان و خوش رفتار بود و در مواقعی که من حضور نداشتم کمک کار خانواده بود.

وی با بیان اینکه خوشحالم که پسرم به آرزویش رسید ، تا آنجایی که این مطلب را در وصیتنامه خودش هم آورده است ، افزود : در بخشی از وصیتنامه اش اینطور آمده ˈشهادت برایم دوست داشتنی و شورانگیز است پس گریه بر کسی که به آرزو و محبوب خود رسیده سزاوار نیست اگر گریه می کنید برای مظلومیت حسین (ع) گریه کنید ˈ .

پدر شهید اردکانی اظهار کرد : مجید در دوران دفاع مقدس کلاس دوم دبیرستان بود که به جبهه رفت و درس را مقدم بر جبهه دانست، او می گفت امروز وظیفه ام دفاع از میهن است .

در بخشی از وصیتنامه شهید مجید اردکانی آمده است : ˈاگر فرزندتان قصد سفر به جبهه را کرده است جلوگیر او نباشید از خود سووال کنید چرا من جلوگیر او شوم در صورتی که اسلام در خطر است و خود او هم دل باخته این اسلام است ˈ.

همچنین در بخشی دیگر از وصینتنامه این شهید بزرگوار آمده است ˈ و زمان آن رسیده که از شعار خارج شویم و به مرحله عمل برسیم ، امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنید که اگر ترک کردید اشرار بر شما چیره می شوند پس از آن شما برای دفع آنها دعا می کنید ولی به اجابت نمی رسد ./6





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.