گفتگو سبزوار پيام


گفتگو / تاریخ: 13 خرداد 1397 / کد مطلب: 12949 / نظرات: 0


عمل به اندیشه‌های امام خمینی(ره)؛ راهکار حل مشکلات امروز


عمل به اندیشه‌های امام خمینیره؛ راهکار حل مشکلات امروز  مسئول کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی با اشاره به اینکه راهکار حل مشکلات امروزی جامعه، آشنایی و عمل به سیره، منش و اندیشه‌های امام(ره) است، گفت: تمام دستگاه‌های فرهنگی کشور باید برای ترویج اندیشه‌ها و افکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پیش از گذشته تلاش کنند.

محمد مهرنیا، مدیر کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی، در آستانه سالروز رحلت امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه تمام سخنان امام (ره) برای ما یک رهنمود و الگو است که راه آینده نظام جمهوری اسلامی در آن به خوبی ترسیم شده است، اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب، انسجام ملی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی را از عوامل مهم حفظ و اقتدار انقلاب اسلامی بیان کرده‌اند.
وی با تأکید بر تبیین و ترویج افکار و اندیشه‌های امام(ره)، اضافه کرد: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در آن زمان از امریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کرده و همواره خطر و تهدید استکبار جهانی را به کشورهای اسلامی گوشزد می‌کردند.
عضو شورای عالی سازمان بسیج رسانه سپاه امام رضا(ع) با تأکید بر اینکه امروز استقلال، عزت و اقتدار کشور مرهون اندیشه‌های امام (ره) است، تصریح کرد: اندیشه‌های امام خمینی(ره) تحولات سیاسی و بنیادین درجهان اسلام ایجاد کرد و حرکت در مسیر اندیشه‌ امام(ره) سبب بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و جهان شد.

مخالفت صریح با دشمنان و مستکبران

وی با بیان اینکه مخالفت صریح با دشمنان و مستکبران از ویژگی‌های امام(ره) بود، عنوان کرد: توجه به محرومان جامعه از ویژگی‌های دیگر آن رهبر کبیر انقلاب بود و همیشه در پی رفع مشکلات آنها در جامعه اسلامی و رسیدن به استقلال اقتصادی در کشور بودند.
مهرنیا با اشاره به اینکه راهکار رفع مشکلات امروزی جامعه، آشنایی و عمل به سیره، منش و اندیشه‌های امام(ره) است، بیان کرد: تمام دستگاه‌های فرهنگی کشور باید برای ترویج اندیشه‌ها و افکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پیش از گذشته تلاش کنند و برای نسل جدید بویژه جوانان و نوجوانان یک ضرورت است تا چندین مرتبه وصیت نامه الهی و سیاسی آن رهبر فرزانه را مطالعه و به سفارشش عمل نمایند.
مدیر مسئول نشریه ندای سربداران، ابراز کرد: وصیت نامه امام خمینی(ره) چراغ راه ما است و روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌های گروهی بویژه صدا وسیما، دستگاه‌های فرهنگی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نقش مهمی در تبیین و ترویج سیره امام دارند.
مدیر کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی با تأکید بر اینکه یکی از نقشه‌های دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی، تضعیف جایگاه ولایت فقیه به عنوان ستون اصلی و پشتیبان انقلاب در بین نسل جوان است، افزود: ولایت فقیه راه و راهنمای حرکت امت اسلامی است و پیروی از آن انقلاب را از انحراف و فتنه دشمنان نجات می دهد.



نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.