گفتگو سبزوار پيام


گفتگو / تاریخ: 30 آبان 1390 / کد مطلب: 1169 / نظرات: 0


ساخت سالن هفت هزار نفره سبزوار در حال پیگیری است


ساخت سالن هفت هزار نفره سبزوار در حال پیگیری است  سرپرست اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: با توجه به استقبال شهروندان سبزوار از بازی های هندبال، ساخت سالن هفت هزار نفره برای این شهرستان در حال پیگیری است. 
   
 'مجید نصرالله زاده' ا، با اشاره به جایگاه خوب تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار و استقبال شهروندان این شهر از مسابقات لیگ برتر به میزبانی این شهرستان افزود: سالن فعلی هندبال سبزوار سه هزار نفره است در حالی كه در هر مسابقه لیگ برتر هندبال، بیش از چهار هزار تماشاچی در این سالن حضور یافته و بخشی از جوانان و علاقمندان به این رشته ورزشی هم به دلیل كمبود فضا از دیدن این مسابقات محروم می شوند.

وی اظهار داشت: ساخت سالن بزرگتر برای مسابقات هندبال و بازی های سالنی در این شهرستان از درخواست های مكرر شهروندان بویژه جوانان ورزش دوست سبزوار است.

وی با اشاره به اعلام نظر مساعد از سوی مدیر كل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، ساخت سالن هفت هزار نفره در این شهرستان را سال آینده پیش بینی كرد و افزود: احداث این سالن توسط مسوولان محلی پیگیری شده و از سوی نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز به وزیر ورزش و جوانان منعكس شده است. ایرنا 





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.